לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

תקלות ברכבים חשמליים

תוכן עניינים

הרכב החשמלי יהפוך, ביום מן היום, לסוג הרכב הנפוץ ביותר בעולם שלנו

במשך עשרות שנים, ולמען האמת מאז המצאת המכונית המודרנית בשלהי המאה ה-19, מנגנון ההנעה הנפוץ והמקובל ביותר של רכבים פרטיים ברחבי העולם כולו הוא הנעה בדלק – בין אם מדובר בבנזין ובין אם בסולר. חשוב להבין כי להנעה בדלק יש יתרונות משמעותיים למדי בכל הנוגע ליעילות הרכב ולנסיעה האיכותית בו, אך כיום כבר ברור שיש להסתמכות על דלק ועל נפט לא מעט חסרונות.

ראשית, מדובר במשאב שיש לו הגבלה ושביום מן היום אכן יגיע לתום המיצוי שלו בכדור הארץ, בוודאי בקצב הצריכה שלו. החיסרון השני הוא הפליטה של גזים מזיקים שקשורה במנגנון ההנעה של רכבים מונעים בדלק. שתי הסיבות האלה מתחברות לאמת פשוטה אחת – הדלק הוא משאב שהרלוונטיות שלו תלך ותרד בהדרגה ברכבים הפרטיים שלנו, ובעתיד הלא רחוק כולנו ככל הנראה נעבור לרכבים חשמליים, שקיימים ונפוצים גם כיום (אם כי בעיקר למטרות תפעוליות ופחות לרכבי כביש). בהתחשב בכך, חשוב שנכיר את התקלות הנפוצות ברכבים מסוג זה.

כמה תקלות שונות ברכבים חשמליים, הגורמים להן והטיפול שניתן במידה והן קורות

  • תקלות הטענה – כפי שניתן להבין משמם, רכבים חשמליים הם רכבים שמנגנון ההנעה שלהם מבוסס על מנוע חשמלי, וכך משתמע גם כי צריך לטעון אותם באופן די קבוע. ובדיוק כמו כל מכשיר חשמלי אחר שמבוסס על טעינה, אחת התקלות הנפוצות ביותר שיכולה להיות קשורה לרכב חשמלי היא תקלה בטעינה. יתכן כי מדובר בחיבורים רופפים, בשנאי וממירי מתח שלא מבצעים את עבודתם כראוי, או בסוללה שרופה שממאנת להיטען – בכל מקרה הדבר החשוב ביותר שעלינו לעשות במצב שכזה הוא לדעת להחליף את החלק הרלוונטי במהירות וביעילות עם שירות של מוסך רלוונטי בתחום, ואם מדובר בתקלה תפעולית או בחיבור רופף אולי אפשר לחסוך אפילו את זה.
  • תקלות גירים – בדיוק כמו ברכב הפרטי שנפוץ כיום, גם ברכב חשמלי (בוודאי כאשר זה יעשה את הקפיצה לרכבי כביש נפוצים יותר) יש מערכת של תיבת הילוכים, וברוב המוחלט של המקרים ברכב החשמלי תהיה מערכת הילוכים אוטומטית שתתאים למערכת המתקדמת של הרכב כולו. עם זאת, בדיוק כמו כל גירים אחרים, גם אלה של הרכבים החשמליים נתונים לתקלות מכאניות לא מועטות, וחשוב לדעת לטפל בהן דרך שירותים מקצועיים בתחום הגירים, בעדיפות למוסכי רכב שמתמחים במערכות אלה ברכב החשמלי.

במידה ויש לנו סוג כלשהו של רכב חשמלי, אנחנו צריכים שירות איכותי עבורו

רכבים חשמליים הם ללא ספק העתיד, אך כיום אפשר להגיד שהם כבר כאן ושהם מהווים חלק מהותי מההווה שלנו. אם גם ברשותכם רכב חשמלי, ואתם מחפשים טיפול איכותי עבורו – חפשו שירות מקצועי שמציע לכם מכונאות ותיקונים בתחום הרכבים החשמליים, ותבטיחו שימוש איכותי ברכב החשמלי לאורך זמן.

קראו גם: הסבת רכב לגז

מבצעי החודש

שיפוץ גיר 4 הילוכים לרנו פלואנס, מגאן וקנגו כולל התקנה 6 חודשי אחריות
₪4400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מוח גיר (מכטרוניק) ניסאן מיקרה + ג'וק
₪2400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר שברולט קרוז כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪3800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מח גיר (מכטרוניק) וקלאצים לאודי Q5 (OBS) במחיר הטוב בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מוח גיר גולף 6 הילוכים (09G)+ התקנה המחיר הזול בארץ!!
₪2200 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לרנו פלואנס, קליאו ומגאן במחיר הזול בישראל
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר C3 כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאים
₪3100 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לפורד מונדאו ופוקוס במחיר הזול בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר לפורד פוקוס כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מבצע לזמן מוגבל! שיפוץ גיר לניסאן מיקרה וג'וק במחיר הזול בישראל
במחיר המשתלם בארץ!
לא כולל קולר גיר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן