לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

בעיות בגיר אוטומטי

אין ספק שאחד מהחלקים החשובים ביותר ברכב זה הגיר וזה נכון בין אם מדובר על גיר אוטומטי ובין אם מדובר על גיר הילוכים. ללא גיר תקין הרכב עלול להיתקע וכך הוא לא באמת יוכל לשרת אתכם נאמנה. לכן חשוב לעצור, לפנות אל המומחים ולטפל בעניין בצורה הטובה ביותר שאפשר.

איתור התקלה

כאשר מדברים על בעיות בגירים מדברים על מגוון רחב של תקלות, כמו לדוגמה: גיר שלא מחליף את ההילוכים, גיר שמחליק, גיר שנתקע או אפילו גיר שנשבר. חשוב ביותר להבין שאפילו אם נדמה לכם בתחילת הדרך שהרכב שלכם יחזיק מעמד בצורה כזאת וכי ניתן יהיה לדחות את התיקון, הרי שזה לא באמת כך. גיר שלא מתפקד בצורה מושלמת עלול לגרום לנזקים חמורים ביותר לרכב ולכן חשוב כל כך לטפל בעניין כמה שיותר מהר. הדבר הבסיסי והחשוב ביותר הוא קודם כל לאתר את התקלה ולאבחן אותה כי כמובן שלכל תקלה יש טיפול אחר. אחרי שנבין מה הבעיה נוכל להתאים לה את הטיפול ולכן לא כדאי לדחות את ההתעסקות בעניין הזה.

איך מטפלים בבעיות גיר?

זה לא משנה אם מדובר על בעיות בגיר אוטומטי או שמדובר על בעיות בגיר הילוכים כי בכל מקרה אתם לא יכולים להתמודד עם העניין הזה לבד. כמו כן, לא בכל מוסך ניתן יהיה לקבל שירות מספיק טוב בתחום הזה ולכן, בבואנו לבדוק איך נכון יהיה לטפל בבעיית הגיר, אנחנו נראה שהכתובת הטובה ביותר זה מכון גירים מקצועי. במקום כזה ניתן יהיה לבדוק את הבעיה בעזרת הציוד הכי מתקדם שיש וגם ניתן יהיה לתקן אותה במהירות. אין ספק שלא אחת ההחלטה היא להחליף את הגיר כולו כי אי אפשר לתקן אותו אך לא תמיד זה המצב. מה שבטוח זה שאם תפנו אל מכון גירים מקצועי, אמין וכזה שקיים מזה שנים רבות הרי שהרכב שלכם יהיה בידיים טובות ויקבל את הטיפול המקצועי ביותר שיש.

בעיות בגיר אוטומטי שיש להתייחס אליהן ברצינות

  • נורת אזהרה דולקת
  • גיר מחליק “החלקה”
  • מכות בגיר – שמיעת נקישה או נקישות בעת העברת הילוך
  • הילוכים לא עוברים – גיר לא מעביר הילוך
  • ריח של שרוף עולה מהרכב

הבעיות הנפוצות בגיר אוטומטי והתקלות הן או בעיה מכנית או בעיה אלקטרונית:

בעיות מכאניות:

יכולות להיגרם כתוצאה משחיקת גלגלי השיניים או שחיקה של מערכת המצמד.

בעיות חשמל:

בעיות אלקטרוניות במערכת החשמל. מוח גיר בעל כרטיס אלקטרוני או מחשב הגיר.

חשוב לזכור: בעיות בגיר אוטומטי עלולות להיגרם גם כתוצאה מתקלה בגיר וגם כתוצאה מבלאי – שחיקה טבעית לאורך זמן. בכל מקרה של תקלה יש לפנות לבדיקה באופן מיידי ולא להתעלם ולהמשיך בנסיעה כרגיל. זה עלול לסבך את העניינים.

האם כדאי להתקין גיר משומש או לשפץ את הגיר הקיים?

לא קל לענות על השאלה הזאת וגם אין לה תשובה אחת נכונה. חשוב לבדוק תחילה את התקלה, את הגיל של הרכב ועוד נתונים אחרים שיכולים להשפיע על ההחלטה הסופית שלכם. מה שבטוח זה שאם אתם רוצים לא להוציא הון עתק על הרכב ועל הטיפולים שתעשו לו, הרי שכדאי יהיה לשקול את האפשרות של התקנת גיר משומש. מצד שני, חשוב ביותר להפקיד משימה כזאת רק בידי אנשי מקצוע שאתם באמת סומכים עליהם כי הדבר האחרון שאתם צריכים זה להתקין גיר שלא יחזיק מעמד אחר כך. שיפוץ גיר אוטומטי זו אופציה לא רעה בכלל במידה אך תלוי כמובן במצב הגיר ואילו חלקים יש להחליף בו. שיפוץ הגיר יכול לשמש חלופה טובה להתקנת גיר משומש גם מבחינה כספית, עלות השיפוץ עשויה להיות זולה יותר מגיר משומש (מפירוק).

כמה יעלה לכם התיקון?

מי מאיתנו יכול לחשוב על תיקון בעיות בגיר אוטומטי או בגיר הילוכים ולא לחשוב על שאלת המחיר? כולנו הרי יודעים שהטיפולים השונים ברכב תמיד עולים לנו לא מעט ולכן ברור מדוע גם אתם חוששים מהמחיר של טיפול או החלפת גיר. מצד שני, החדשות הטובות הן שלא תמיד זה חייב לעלות לכם יותר מידי וזה מאוד תלוי לאיפה אתם פונים. יש היום אנשי מקצוע שאומנם מנהלים מכון גירים ידוע ומקצועי אך לא יגבו מכם מחירים מופקעים. לכן כל מה שצריך לעשות זה לפנות אל אותם אנשי מקצוע, לבקש הצעת מחיר ורק אז לקבל את ההחלטה הנכונה לכם. זה נכון שיש מקרים שבהם ניאלץ בסופו של דבר להחליט שלא משתלם לנו להמשיך ולתקן את הרכב בכל שני וחמישי ונחליט למכור אותו אך לא תמיד זה כך. ברוב המקרים החלפת הגיר היא הבחירה הנכונה או לפחות התיקון שלו כך ששווה לכם לבדוק את האפשרות הזאת מקרוב.

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן