לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

שיפוץ גיר לפורשה קאיין

גיר פורשה קאיין תקוע, מתחמם, בועט או לא מעביר הילוך? אצלינו בקאר תיהנו ממעטפת שירות מלאה עבור גירים לרכב. השירות שלנו כולל אבחון תקלות ממוחשב בחינם וביצוע שיפוץ גיר מכני יסודי לכל חלקי מכלול תיבת ההילוכים. תיקון מהיר ויעיל על ידי צוות מיומן + מתן אחריות מלאה לחצי שנה.

פתרונות מתקדמים לתיקון גיר פורשה קאיין

הגיר מורכב מחלקים רבים, כך שהתקלה יכולה להתרחש בכל אחד מחלקי הגיר. על מנת לאתר את התקלה ולטפל בה באופן מקצועי ויעיל אנו מבצעים בדיקה ממוחשבת מתקדמת. במידה ונמצא כי יש לבצע שיפוץ מכני לגיר אנו נבצע שיפוץ מכני מהיסוד הכולל החלפת דיסקיות, גלגלי שיניים, מיסבים, טורק – ממיר מומנט, שמנים+פילטרים, לימוד גיר ועדכון תוכנה בהתאם למודל הפורשה קאיין שלכם.

  

הכי משתלם לבחור במכון גירים קאר גיר

מחירים אטרקטיביים

ניסיון רב שנים בטיפול ברכבי פורשה קאיין

בדיקה ממוחשבת לאיתור תקלות מדויק בחינם!

שימוש במכשור החדשני ביותר בשוק

מתן אחריות מלאה לחצי שנה

  

שיפוץ גיר עבור מגוון מודלים של פורשה קאיין:

פורשה קאיין 2.9 טורבו-בנזין 440 כ”ס S שנות ייצור: 2018, 2019, 2020
פורשה קאיין 3.0 דיזל שנות ייצור: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
פורשה קאיין 3.0 טורבו-בנזין 340 כ”ס שנות ייצור: 2018, 2019, 2020
פורשה קאיין 3.0 טורבו-בנזין 462 כ”ס E-Hybrid שנות ייצור: 2018, 2019
פורשה קאיין 3.0 טורבו-דיזל 262 כ”ס שנות ייצור: 2015, 2016, 2017
פורשה קאיין 3.0, טורבו-דיזל, Limited שנות ייצור: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
פורשה קאיין 3.0, טורבו-דיזל, Luxury שנות ייצור: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
פורשה קאיין 3.6 בנזין שנות ייצור: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
פורשה קאיין 3.6 בנזין 300 כ”ס שנות ייצור: 2015, 2016, 2017
פורשה קאיין 3.6 בנזין S שנות ייצור: 2014
פורשה קאיין 3.6 טורבו-בנזין 420 כ”ס S שנות ייצור: 2015, 2016, 2017
פורשה קאיין 3.6 טורבו-בנזין 440 כ”ס GTS שנות ייצור: 2015, 2016, 2017
פורשה קאיין 3.6, בנזין, Limited שנות ייצור: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
פורשה קאיין 3.6, בנזין, Luxury שנות ייצור: 2004, 2005, 2006, 2007
פורשה קאיין 4.0 טורבו-בנזין 550 כ”ס Turbo שנות ייצור: 2018, 2019
פורשה קאיין 4.2 דיזל S שנות ייצור: 2014
פורשה קאיין 4.2 טורבו-דיזל 385 כ”ס S שנות ייצור: 2015, 2016, 2017
פורשה קאיין 4.8 בנזין GTS שנות ייצור: 2014
פורשה קאיין 4.8 בנזין S שנות ייצור: 2010, 2011, 2012, 2013
פורשה קאיין 4.8 טורבו-בנזין שנות ייצור: 2014
פורשה קאיין 4.8 טורבו-בנזין 520 כ”ס שנות ייצור: 2015
פורשה קאיין 4.8 טורבו-בנזין 520 כ”ס Turbo שנות ייצור: 2016, 2017
פורשה קאיין 4.8 טורבו-בנזין 570 כ”ס Turbo S שנות ייצור: 2016, 2017
פורשה קאיין 4.8 טורבו-בנזין S שנות ייצור: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
פורשה קאיין 4.8, GTS שנות ייצור: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
פורשה קאיין 4.8, S שנות ייצור: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
פורשה קאיין 4.8, S, Luxury שנות ייצור: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009

 

שאלות נפוצות

אחת מהדילמות הגדולות של כל בעל רכב מתגלה כשמופיעה תקלה בחלק מרכזי של הרכב, כמו המנוע או הגיר – האם משתלם יותר לשפץ את החלק או להחליפו?. את התשובה לכך מכתיבים שני קריטריונים עיקריים – מצב הגיר הכללי ומקורה של התקלה הנקודתית. לכן, בשלב הראשון ובמטרה לאתר במדויק את מקור התקלה, הגיר צריך לעבור תהליך של דיאגנוסטיקה ממוחשבת במכון מקצועי שמתמחה בגירים. כך שההחלטה, במידה רבה, אינה בידיכם, אלא נקבעת על פי הצורך, כפי שהוא מזוהה בבדיקה הדיאגנוסטית.
תיבת ההילוכים הינה מכלול של חלקים, כשבכל אחד מהם עלולה להתרחש תקלה. דוגמאות לתקלות שכיחות בגיר: תחושה כי הגיר “מחליק” לכם, שהוא מתקשה או לא מצליח להעביר הילוך, תגובה בדיליי בתחילת הנסיעה, ריח של משהו שנשרף ותופעות אחרות אשר עלולות להצביע על כך שהגיר שלכם מזייף ודורש תיקון. בשל חשיבות העניין, חשוב שלא לבזבז זמן יקר (עיכוב שעלול לההחמיר את הבעיה ואת הוצאות התיקון) ותגיעו, מוקדם ככל שניתן, לבדיקה במכון גירים מקצועי.
כשלב המקדים וללא כל קשר למהותה של הבעיה, כל שיפוץ של גיר יתחיל בבדיקת הדיאגנוסטיקה הממוחשבת, בדיקה שמטרותיה כוללות אבחון מצב גיר כללי ואיתור המדויק של מקור התקלה. בשלב הבא, כמובן, בהתאם לתוצאות הבדיקה הממוחשבת, יפורק הגיר על רכיביו השונים, והרכיבים שאובחנו כבעייתיים / תקולים יוחלפו, הגיר ינוקה ויורכב מחדש, תתבצע החלפת שמן גיר ופילטר, החלפת דיסקיות, גלגלי שיניים, לימוד גיר ועדכון תוכנה במידת הצורך.
עלויות השיפוץ עשויות להשתנות בהתאם לסוג הגיר של המודל הספציפי והשנתון של רכב הפורשה קאיין שלך. מחיר ממוצע של שיפוץ גיר נע בין 3K ל-6K, אך הוא עשוי לעלות למעלה מכך בקרב מודלים יוקרתיים יותר וגירים מורכבים / נדירים יותר. אצלינו בקאר גיר אנו מבצעים שיפוץ גיר פורשה קאיין במחירים מעולים, כולל אחריות לחצי שנה ובדיקה ממוחשבת חינם.

לקבלת ייעוץ ובדיקה חינם על שיפוץ גיר אוטומטי

לרכבים מכל הסוגים צרו עמנו קשר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן