לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

שיפוץ גיר לסיטרואן DS3

גיר סיטרואן DS3 לא תקין? הגעתם אל המקום הנכון. קאר גיר הינו מכון גירים מוביל המספק פתרונות מקיפים לטיפול בבעיות בתיבת ההילוכים. אנו מומחים בשיפוץ גיר סיטרואן DS3 (לכל תיבות ההילוכים – אוטומטי, רציף, רובוטי ועוד). השירות כולל אבחון ממוחשב בחינם, שיפוץ מכני יסודי לגיר הרכב ע”י צוות מיומן ושימוש במכשור מתקדם + מתן אחריות מקיפה לחצי שנה.  

שיפוץ גיר מקצועי לכל המודלים של סיטרואן DS3

כשמדובר בתיבת ההילוכים ברכב חשוב לא להסס ולפנות למכון מקצועי לשם אבחון וטיפול בתקלה. הזנחה או פניה לגורם לא מקצועי עלול להוביל לנזק משמעותי ואף לסכן את חיי הנוסעים ברכב. אנו בקאר גיר “דוקטורים” בכל מה שקשור לגיר הרכב. יש לנו צוות מיומן אשר מבצע בדיקה ממוחשבת מקיפה (ללא עלות) לאבחון תקלות וכן שיפוץ גיר מכני מקיף, הכולל: החלפת דיסקיות, גלגלי שיניים, מיסבים, טורק – ממיר מומנט, שמנים+פילטרים, לימוד גיר ועדכון תוכנה בהתאם למודל הסיטרואן DS3 שלכם.

  

מדוע לבחור במכון גירים קאר גיר?

מחירים מעולים ושוברי שוק

צוות גדול, מנוסה ומיומן של מכונאים מקצועיים

דיאגנוסטיקה ממוחשבת לאיתור תקלות בחינם!

שימוש במכשור החדשני והמוביל בשוק לאבחון ותיקון תקלות גיר

מתן אחריות מלאה לחצי שנה

  

שיפוץ גיר עבור מגוון מודלים של סיטרואן DS3:

סיטרואן DS3 1.6 אוטו’ SoChic שנות ייצור: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015
סיטרואן DS3 1.6 טורבו-בנזין ידני SportChic שנות ייצור: 2011, 2012, 2013, 2014

 

שאלות נפוצות

להחליף או לשפץ את גיר הרכב? התשובה תלויה בשני קריטריונים מרכזיים – מצבו הכללי של הגיר ומקור התקלה. כשלב ראשון ועל מנת לאבחן במדויק את התקלה ומקורה, תבוצע דיאגנוסטיקה ממוחשבת ע”י מכון מקצועי שמתמחה בתיקון גירים. זיהוי התקלה והמקור שלה יפתח בפניכם את שתי האופציות – תיקון / החלפת הרכיבים התקולים בגיר, או, לחילופין, החלפת הגיר בשלמותו, על כלל הרכיבים שבו. כך שהבדיקה, כשהיא מתבצעת על ידי מכון מקצועי ומהימן, עשויה להכווין אתכם לפתרון האידאלי והמשתלם ביותר עבורכם ובכך לחסוך לכם זמן וכסף.
גירים אוטומטיים חשופים ללא מעט תקלות, שמקורן עלול להיות קשור לתפקוד לקוי של כל אחד מהרכיבים הרבים שבתיבת ההילוכים. האופן שבו התקלות באות לידי ביטוי, אף הוא, עשוי להיות שונה מתקלה אחת לתקלה אחרת, כך שאתם עשויים להיתקל בכך שהגיר “מחליק”, לא מצליח לעבור הילוך, מגיב בדיליי לתחילת נסיעה, מפיץ ריח שרוף ועוד כהנה וכהנה תופעות, שכל אחת מהן מעידה על כך שהגיר שלכם אינו במצב בריא. בכל הופעת תופעה חריגה, חשוב שלא לאבד זמן ולפנות, מוקדם ככל שניתן, אל מכון גירים מקצועי.
כל שיפוץ גיר יתחיל, כשלב מקדים וללא קשר למקור הבעיה, בבדיקה ממוחשבת. בדיקה זו מטרותיה הן איתור מדויק של מקור התקלה ואבחון מצבו הכללי של הגיר. בשלב הבא, בהתאם לתוצאותיה של הבדיקה, יפורקו רכיבי הגיר השונים (דיסקיות, גלגלי שיניים ועוד), והחלקים שאובחנו כתקולים מוחלפים בהתאם לצורך. לאחר מכן, יבוצעו ניקוי והרכבת הגיר מחדש, מילוי שמן הגיר מחדש במערכת והרכבת הפילטר. בדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן שמטרותיהן הן בחינת ביצועים של הגיר ששופץ תחתומנה את תהליך השיפוץ.
עלויות שיפוץ הגיר עשויות להשתנות, ונקבעות, בעיקר, על פי סוגו של הגיר, יצרן ודגם רכב. כך שמחיר שיפוץ גיר סיטרואן DS3 עשוי להשתנות בהתאם לתת המודל, השנתון וסוג הגיר הרלוונטי. העלויות השכיחות של שיפוץ גיר נעות בין 3K ל-6K, אך יכולות להגיע גם למספרים דו ספרתיים במודלים ספציפיים. אצלנו בקאר גיר תיהנו ממחירים מהמשתלמים בשוק עבור כל המודלים של סיטרואן DS3.

לקבלת ייעוץ ובדיקה חינם על שיפוץ גיר אוטומטי

לרכבים מכל הסוגים צרו עמנו קשר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן