לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

שיפוץ גיר למאזדה דמיו

שיפוץ גיר יסודי במכשור חדשני ומתקדם לכל המודלים של מאזדה דמיו + בדיקה ממוחשבת חינם ומתן אחריות מלאה ל-6 חודשים במכון גירים קאר גיר. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

שיפוץ גיר מקצועי לכל המודלים של מאזדה דמיו

שיפוץ גיר צריך להתבצע ע”י מכון גירים לשם תיקון יעיל ומקצועי. אנו בקאר מספקים שירות מקיף לתיקון תיבות הילוכים מכל הסוגים (אוטומטי, ידני, רובוטי, CVT – רציף, DSG ועוד) לכל המודלים של מאזדה דמיו. ביצוע אבחון תקלות מדויק באמצעות מכשור ממוחשב וחדשני, ושיפוץ מקיף של מכלול הגיר: ביצוע החלפת דיסקיות, גלגלי שיניים, מיסבים, טורק – ממיר מומנט, שמנים+פילטרים, לימוד גיר ועדכון תוכנה בהתאם לדגם הרכב.

  

מדוע לבחור במכון גירים קאר גיר?

מחירים מהמשתלמים בשוק

צוות גדול, מנוסה ומיומן של מכונאים מקצועיים

דיאגנוסטיקה ממוחשבת לאיתור תקלות ללא עלות!

שימוש במכשור החדשני והמוביל בשוק לאבחון ותיקון תקלות גיר

מתן אחריות מלאה לחצי שנה

  

שיפוץ גיר עבור מגוון מודלים של מאזדה דמיו:

מאזדה דמיו 1.5 Comfort שנות ייצור: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020
מאזדה דמיו 1.5 Pure Black שנות ייצור: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

 

שאלות נפוצות

את ההחלטה האם להחליף או לשפץ גיר מאזדה דמיו כדאי לקבל לאחר בדיקה במכון גירים מקצועי. במכון מבצעים בדיקה ממוחשבת על מנת לאבחן באופן את מדויק את מקור התקלה. לאחר הבדיקה נוכל להבין את היקף הנזק ובהתאם את מורכבות העבודה הנדרשת. במקרים מסוימים שיפוץ גיר תהיה האופציה העדיפה יותר כשיש יתרון לכך שהגיר המקורי של הרכב נשמר ואתם מקבלים גרסה חדשה ומשודרגת שלו לאחר התיקון.
תקלות גיר יכולות להתבטא במגוון סימפטומים וכשלים, כגון: גיר שאינו מגיב, גיר “מחליק”, גיר שאינו מעביר הילוך, גיר שאינו לרוורס (R) או חנייה (P), גיר מתחמם ועוד. בכל מקרה של תקלה או חשד לתקלה חשוב לפנות למכון גירים מקצועי לביצוע אבחון ממוחשב לאיתור מדויק של התקלה ומתן טיפול מתאים.
ראשית כל אנו מבצעים אבחון ממוחשב לאיתור של התקלה ולאחר מכן ובהתאם לתקלה שנמצא אנו נעדכן אתכם אודותיה ואם נדרש שיפוץ גיר כללי (אוברול). השיפוץ כולל החלפה של מכלול חלקי הגיר, החלפת שמנים ופילטרים, ניקוי יסודי ובדיקות תקינות מקיפות לאחר השיפוץ. בסוף התהליך תקבלו גיר במצב מושלם, ממש כמו חדש!
המחיר נקבע בהתאם למודל המאזדה דמיו שלכם (תת מודל, שנתון). מחיר שיפוץ גיר ברכבים סטנדרטיים נע בין 3K ל-6K, אך עלול להגיע למספרים דו ספרתיים כאשר מדובר בתיבות הילוכים מסוימות וברכבי יוקרה. אתם מוזמנים לפנות אל מכון גירים קאר גיר על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבור גיר הרכב שלכם.

לקבלת ייעוץ ובדיקה חינם על שיפוץ גיר אוטומטי

לרכבים מכל הסוגים צרו עמנו קשר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן