לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

הגיר והמצבר – מה שווה הרכב בלעדיהם?

תוכן עניינים

אפשר לומר ללא ספק, כי לא מעטים הנהגים שהתרגלו לחיים הטובים. כיום, רבים אלו הלוקחים את הרכב הפרטי כמובן מאליו, כזה המנייד ללא בעיה את בעליו ממקום למקום, ומשרת אותם על הצד הטוב ביותר. לא רק שלא רחוקים הימים בהם הרכב הפרטי לא היה כלל בשימוש והוא היה בגדר פנטזיה, אלא עוד ישנן עדויות בדמות כלי רכב חכמים פחות, ועד בעלי חיים שונים, המסייעים בניוד גם בני אדם וגם תכולה, עד עצם היום הזה.

הרכב הפרטי הוא יד ימינם של נהגים רבים כיום בארץ ובעולם, והרי שקשה מאד לדמיין את החיים המודרנים בלעדיו. הרכב, כמו כל מכונה אחרת, בנוי מחלקים רבים המרכיבים אותו, וביחד יוצרים שלם. למרות שישנם חלקים מהותים ברכב שכל אחד מהם חיוני ותורם לפעילות רציפה, עדיין ניתן לסמן כמה חלקים שבלעדיהם, הרכב לעולם לא היה יכול להיות רכב.

הגיר ברכב – לא נשארים אדישים לתקלות:

אם כן, אחד החלקים החיוניים ביותר ברכב הוא הגיר. כיום, ניתן להבדיל בין שתי מערכות הילוכים שונות: הידנית והאוטומטית. ההבדל היחיד הנעוץ בתיבות ההילוכים הוא באופן השימוש. מעבר לכך – הרי ששתי המערכות ממלאות את אותה התכלית. מאחר ומדובר על חלק כה חיוני ברכב שלכם, חשוב מאד להיות קשובים לו ולא להתעלם מקולות זרים הנשמעים מכיוון תיבת ההילוכים, או מזיהוי תפקוד לוקה.

אתם מזהים את הסימפטום, אך מה הבעיה?

יתכן ותהיו עדים לסימפטום שעולה בדמות רעש, נסיעה מקרטעת או תפקוד זר וחריג שאינו מוכר לכם. חשוב מאד לא להישאר אדישים לסימפטומים אלו ולגשת לבדיקה שתאתר עבורכם את מקור התקלה. המון פעמים ישנן תקלות ברכב הפוגעות לבסוף גם בתיבת ההילוכים, כך שישנה חשיבות עליונה לבדיקה שכן יכולה להיות תגובת שרשרת שלבסוף תעלה לכם בלא מעט כסף.

כיום נהוג לבצע בדיקה ממוחשבת שיכולה לאתר את הבעיה בקלות. איתור הבעיה בזמן ועל ידי בדיקה איכותית, מבטיח לכם מענה הולם לבעיה, ויחד עם זאת – גם חיסכון עתידי בכסף בעקבות הנזקים שנמנעו. לאחר שתאותר התקלה, תוכלו לקבל מענה בדמות של שדרוג או החלפת מוח הגיר – כמובן שהכל בהתאם לתקלה שעלתה.

המצבר – חשוב לא פחות:

חלק חשוב נוסף ברכב שלכם, שתקלה בו יכולה להיות קריטית, הוא המצבר. כשם שעליכם להיות קשובים לגיר ברכב, דומה הדבר עם המצבר. לרוב, תזהו את אותם הסימפטומים המגיעים בדמות של רעש, תנועות לא אופייניות או במקרים הקיצוניים: השבתה. ללא מצבר תקין ברכב שלכם, הרי שהוא עתיד לעמוד זמן רב בחניית הבית ללא כל שימוש. לשמחתכם, כיום ישנו שירות נפלא של מצברים עד בית הלקוח, כך שגם במידה ולא עליתם על תקלה בזמן המתרחשת במצבר, יש מי שדואג לכם עד לפתח הבית שלכם. בדיקות מונעות הן ההמלצה הטובה ביותר – כך אתם מבטיחים לעצמכם מצבר תקין ואפס תקלות.

מבצעי החודש

שיפוץ גיר 4 הילוכים לרנו פלואנס, מגאן וקנגו כולל התקנה 6 חודשי אחריות
₪4400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מוח גיר (מכטרוניק) ניסאן מיקרה + ג'וק
₪2400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר שברולט קרוז כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪3800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מח גיר (מכטרוניק) וקלאצים לאודי Q5 (OBS) במחיר הטוב בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מוח גיר גולף 6 הילוכים (09G)+ התקנה המחיר הזול בארץ!!
₪2200 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לרנו פלואנס, קליאו ומגאן במחיר הזול בישראל
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר C3 כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאים
₪3100 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לפורד מונדאו ופוקוס במחיר הזול בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר לפורד פוקוס כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מבצע לזמן מוגבל! שיפוץ גיר לניסאן מיקרה וג'וק במחיר הזול בישראל
במחיר המשתלם בארץ!
לא כולל קולר גיר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן