לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

בדיקת גיר אוטומטי ואיתור תקלות לפני שיפוץ

תוכן עניינים

הרכב שלנו הוא אחד מפריטי הרכוש הכי יקרים והכי שימושיים שיש לנו. כאשר יש לנו רכב בבעלות פרטית זוהי האחריות שלנו לדאוג לטפל בו כך שיהיה בטוח ונוח לנהוג בו. אחד המרכיבים הכי חשובים בכל רכב הוא הגיר שיש בו. כאשר יש לנו רכב אוטומטי אנחנו חייבים לעשות בו בדיקות תקופתיות על מנת שנאתר בו תקלות או בעיות שונות שיש בו על מנת שנוכל לתקן אותו. איתור תקלות בגיר האוטומטי ברכב שלנו או במנוע שלו יכולים לאפשר לנו לשפץ את הרכב ביתר קלות כך שניתן יהיה לעלות אתו בבטחה לכביש. שיפוץ גירים של רכבים אוטומטיים יכול להתבצע אך ורק על ידי מוסך מורשה ואמין שמתמחה בכך.

בדיקת גיר אוטומטי

איזה תקלות יכולות להיות בגיר אוטומטי?

ברכבים שהגיר שלהם אוטומטי יכולות להיות הרבה תקלות שונות. חלק מהתקלות שיכולות לקרות ברכבים עם גיר אוטומטי הן שהגיר שלהן לא יהיה תקין. הבעיות יכולות להיות בין השאר גיר אוטומטי לא מחליף הילוך או גיר אוטומטי מושך הילוכים. מומלץ מאוד לבצע בדיקות מקיפות לרכב על מנת לבדוק מהי הבעיה הספציפית בו כך שהתיקון יהיה מהיר וזול יחסית. חשוב מאוד לוודא שהגיר ברכב תקין כי אחרת זה יהיה לא בטוח או בלתי אפשרי לנהוג ברכב וכל נסיעה בו תהיה סכנה לנו ולנהגים האחרים בכביש. רכב שיש בו תקלה יכול להיות מסוכן מאוד ולגרום למעורבות בתאונת דרכים, עלינו לעשות הכול על מנת למנוע את הסיכוי שאנחנו או הרכב שלנו נהיה מעורבים בתאונת מכל סוג שהוא.

איך ניתן לזהות תקלות בגיר הרכב שלנו?

ניתן לזהות תקלות בגיר הרכב שלנו עם הגיר תקוע ולא נותן לנו להחליף הילוכים לדרייב או להילוך רוורס. גם אם הגיר קופץ במהלך הנסיעה צריכות להתעורר אצלנו נורות אדמות ועלינו לקחת את הרכב לבדיקה ותיקון של הגיר. גיר אוטומטי קופץ יכול להוות סכנה של ממש בזמן נסיעה כי בזמן שאנחנו נוסעים הוא יכול פתאום להעביר לנו הילוכים כך שהשליטה שלנו ברכב ובהגה לא תהיה מלאה ולמעשה בכל נסיעה ברכב נהיה תחת סכנה ממשית.

למה חשוב לערוך בדיקות תקופתיות לגיר אוטומטי?

חשוב מאוד לערוך בדיקות תקופתיות לגיר האוטומטי של הרכב שלנו כי רק כך נוכל לדעת בוודאות שהרכב בטוח. עריכת בדיקה לרכב אחת למספר חודשים או כל עשרת אלפים קילומטרים שנהגנו בו יכולה להגביר את רמת הבטיחות שלו. רכב יכולים לסבול משחיקה של החומר בדיוק כמו כל מכונה אחרת ולכן חשוב לשפץ ולשדרג אותן על מנת שכל הזמן הם יהיו ברמת הבטיחות הגבוה ביותר שניתן. שיפוץ גיר אוטומטי במוסך מורשה יכול לאפשר לנו לדעת שהרכב שאנחנו נוסעים בו הוא בטוח ולא מהווה סכנה מיותרת לנו או למשתמשי הדרך האחרים.

האם כל מוסך יכול לשפץ גיר אוטומטי?

למעשה יש הרבה בעיות נפוצות בגיר אוטומטי כמו למשל גיר שקופץ, גיר תקוע או גיר שהחיבור שלו להגה לא תקין. כאשר אנחנו רוצים לשפץ את גיר הרכב שלנו חשוב שנעשה זאת במוסך מורשה ומוכר. ככל שנפנה למוסך איכותי יותר כך איכות השיפוץ של הרכב שלנו תהיה גבוה יותר ואנחנו נוכל להיות בטוחים שאיכות או בטיחות הנהיגה שלנו לא יפגעו. אנחנו יכולים בהחלט לברר מראש האם המוסך שאנחנו פונים אליו הוא מוסך מורשה ואיכותי והאם יש לו ניסיון קודם בתיקון רכבים מהסוג שלנו.

מבצעי החודש

שיפוץ גיר 4 הילוכים לרנו פלואנס, מגאן וקנגו כולל התקנה 6 חודשי אחריות
₪4400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מוח גיר (מכטרוניק) ניסאן מיקרה + ג'וק
₪2400 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר שברולט קרוז כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪3800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מח גיר (מכטרוניק) וקלאצים לאודי Q5 (OBS) במחיר הטוב בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ מוח גיר גולף 6 הילוכים (09G)+ התקנה המחיר הזול בארץ!!
₪2200 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לרנו פלואנס, קליאו ומגאן במחיר הזול בישראל
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר C3 כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאים
₪3100 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר רובוטי לפורד מונדאו ופוקוס במחיר הזול בישראל!
לא כולל קולר גיר
שיפוץ גיר לפורד פוקוס כולל התקנה 6 חודשי אחריות מלאה
₪2800 + מע"מ
לא כולל קולר גיר
מבצע לזמן מוגבל! שיפוץ גיר לניסאן מיקרה וג'וק במחיר הזול בישראל
במחיר המשתלם בארץ!
לא כולל קולר גיר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן