לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

שיפוץ גיר לדאצ’יה דאסטר

אנו בקאר גיר מכון גירים מקצועי מומחים במתן שירות שיפוץ גיר לכל המודלים של רכבי דאצ’יה דאסטר. עם ניסיון רב שנים, צוות מיומן ואלפי לקוחות מרוצים אנו נשמח לספק גם לכם את השירות המקצועי והמשתלם ביותר הכולל בדיקה ממוחשבת חינם, שיפוץ אוברול יסודי ומושלם לתיבת ההילוכים ומתן אחריות מלאה. כל זה במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, צרו עמנו קשר כעת לייעוץ ולקבלת הצעה משתלמת.

שיפוץ גיר מקיף (אוברול) לדאצ’יה דאסטר

לא מומלץ לפנות למוסכים של חאפרים, כשמדובר בתקלות גיר, שמהווה חלק מרכזי, יקר ומורכב ברכב, חשוב לטפל בתקלה במיומנות רבה. אנו נדאג לספק לכם את השיפוץ המקצועי ביותר (מתקנים את כל סוגי הגירים: אוטומטי, ידני, רובוטי, CVT – רציף, DSG ועוד), אנו נתחיל באבחון מדויק של התקלה במערכות הממוחשבות שלנו ולאחר מכן נדאג לטפל בגיר באופן יסודי. אנו מבצעים שיפוץ אוברול למכלול תיבת ההילוכים: החלפת דיסקיות, גלגלי שיניים, מיסבים, טורק – ממיר מומנט, שמנים+פילטרים, לימוד גיר ועדכון תוכנה בהתאם לדגם והמודל של הדאצ’יה שלכם.

 

5 סיבות מדוע לבצע שיפוץ תיבת הילוכים בקאר גיר

  1. מחירים מהמשתלמים ביותר בשוק
  2. בדיקה ממוחשבת ללא עלות לאבחון תקלות מדויק
  3. שימוש במכשור חדשני לאבחון וטיפול בתקלות (לדוגמא, חסכנו מאות ואלפי שקלים ללקוחות על תקלות שמקורן ברכיב ספציפי בגיר שהוחלף / תוקן)
  4. מכון גירים מנוסה ומוביל עם צוות גדול ומיומן בתיקון בעיות גיר.
  5. אחריות מלאה לכל עבודות שיפוץ הגיר.

 

שיפוץ גיר עבור מגוון מודלים של דאצ’יה דאסטר:

דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין 125 כ”ס ידני Laureate 2X4 שנות ייצור: 2018
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין ידני Ambiance 2X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין ידני Laureate 2X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין ידני Laureate 4X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין ידני Prestige 2X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין ידני Prestige 4X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Ambiance שנות ייצור: 2015
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Ambiance 2X4 שנות ייצור: 2016
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Laureate שנות ייצור: 2015
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Laureate 2X4 שנות ייצור: 2016
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Laureate 4X4 שנות ייצור: 2016
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Prestige שנות ייצור: 2015
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Prestige 2X4 שנות ייצור: 2016
דאצ’יה דאסטר 1.2 טורבו-בנזין Prestige 4X4 שנות ייצור: 2016
דאצ’יה דאסטר 1.3 טורבו-בנזין 131 כ”ס ידני Laureate 2X4 שנות ייצור: 2019, 2020
דאצ’יה דאסטר 1.3 טורבו-בנזין 131 כ”ס ידני Laureate 4X4 שנות ייצור: 2019, 2020
דאצ’יה דאסטר 1.3 טורבו-בנזין 150 כ”ס ידני Prestige 2X4 שנות ייצור: 2019, 2020
דאצ’יה דאסטר 1.3 טורבו-בנזין 150 כ”ס ידני Prestige 4X4 שנות ייצור: 2019, 2020
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל 109 כ”ס ידני Laureate 4X4 שנות ייצור: 2018
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל 109 כ”ס רובוטית כפולת מצמדים Laureate 2X4 שנות ייצור: 2018
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל 109 כ”ס רובוטית כפולת מצמדים Prestige 2X4 שנות ייצור: 2018
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל 116 כ”ס ידני Laureate 2X4 שנות ייצור: 2019, 2020
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל 116 כ”ס ידני Laureate 4X4 שנות ייצור: 2019, 2020
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל 116 כ”ס ידני Prestige 2X4 שנות ייצור: 2019, 2020
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל ידני Laureate 2X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל ידני Laureate 4X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל ידני Prestige 4X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל רובוטית כפולת מצמדים Laureate 2X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.5 דיזל רובוטית כפולת מצמדים Prestige 2X4 שנות ייצור: 2017
דאצ’יה דאסטר 1.5 טורבו-דיזל Laureate 2X4 שנות ייצור: 2015, 2016
דאצ’יה דאסטר 1.5 טורבו-דיזל Laureate 4X4 שנות ייצור: 2015, 2016
דאצ’יה דאסטר 1.5 טורבו-דיזל Prestige 4X4 שנות ייצור: 2015, 2016

שאלות נפוצות

להחליף או לשפץ את גיר הרכב? התשובה תלויה בשני קריטריונים מרכזיים – מצבו הכללי של הגיר ומקור התקלה. כשלב ראשון ועל מנת לאבחן במדויק את התקלה ומקורה, תבוצע דיאגנוסטיקה ממוחשבת ע”י מכון מקצועי שמתמחה בתיקון גירים. זיהוי התקלה והמקור שלה יפתח בפניכם את שתי האופציות – תיקון / החלפת הרכיבים התקולים בגיר, או, לחילופין, החלפת הגיר בשלמותו, על כלל הרכיבים שבו. כך שהבדיקה, כשהיא מתבצעת על ידי מכון מקצועי ומהימן, עשויה להכווין אתכם לפתרון האידאלי והמשתלם ביותר עבורכם ובכך לחסוך לכם זמן וכסף.
גירים אוטומטיים חשופים ללא מעט תקלות, שמקורן עלול להיות קשור לתפקוד לקוי של כל אחד מהרכיבים הרבים שבתיבת ההילוכים. האופן שבו התקלות באות לידי ביטוי, אף הוא, עשוי להיות שונה מתקלה אחת לתקלה אחרת, כך שאתם עשויים להיתקל בכך שהגיר “מחליק”, לא מצליח לעבור הילוך, מגיב בדיליי לתחילת נסיעה, מפיץ ריח שרוף ועוד כהנה וכהנה תופעות, שכל אחת מהן מעידה על כך שהגיר שלכם אינו במצב בריא. בכל הופעת תופעה חריגה, חשוב שלא לאבד זמן ולפנות, מוקדם ככל שניתן, אל מכון גירים מקצועי.
כל שיפוץ גיר יתחיל, כשלב מקדים וללא קשר למקור הבעיה, בבדיקה ממוחשבת. בדיקה זו מטרותיה הן איתור מדויק של מקור התקלה ואבחון מצבו הכללי של הגיר. בשלב הבא, בהתאם לתוצאותיה של הבדיקה, יפורקו רכיבי הגיר השונים (דיסקיות, גלגלי שיניים ועוד), והחלקים שאובחנו כתקולים מוחלפים בהתאם לצורך. לאחר מכן, יבוצעו ניקוי והרכבת הגיר מחדש, מילוי שמן הגיר מחדש במערכת והרכבת הפילטר. בדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן שמטרותיהן הן בחינת ביצועים של הגיר ששופץ תחתומנה את תהליך השיפוץ.
עלויות שיפוץ הגיר עשויות להשתנות, ונקבעות, בעיקר, על פי סוגו של הגיר, יצרן ודגם רכב. כך שמחיר שיפוץ גיר דאצ’יה דאסטר עשוי להשתנות בהתאם לתת המודל, השנתון וסוג הגיר הרלוונטי. העלויות השכיחות של שיפוץ גיר נעות בין 3K ל-6K, אך יכולות להגיע גם למספרים דו ספרתיים במודלים ספציפיים. אצלנו בקאר גיר תיהנו ממחירים מהמשתלמים בשוק עבור כל המודלים של דאצ’יה דאסטר.

לקבלת ייעוץ ובדיקה חינם על שיפוץ גיר אוטומטי

לרכבים מכל הסוגים צרו עמנו קשר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן