לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

שיפוץ גיר לשברולט אופטרה

גיר שברולט אופטרה תקוע, מתחמם, בועט או לא מעביר הילוך? אצלינו בקאר תיהנו ממעטפת שירות מלאה עבור גירים לרכב. השירות שלנו כולל אבחון תקלות ממוחשב בחינם וביצוע שיפוץ גיר מכני יסודי לכל חלקי מכלול תיבת ההילוכים. תיקון מהיר ויעיל על ידי צוות מיומן + מתן אחריות מלאה לחצי שנה.

 

גיר מתחמם? לא מעביר הילוך או מחליק? בכל מקרה של תקלה בתיבת ההילוכים הנכם מוזמנים למכון גירים קאר גיר. אנו מספקים שירות “קומפלט” עבור גירים לרכב: אבחון תקלות ממוחשב ללא עלות ושיפוץ מכני מקיף לכל מכלול תיבת ההילוכים. העבודה מתבצעת על ידי צוות מנוסה ומקצועי ומגיעה עם מתן אחריות מקיפה ל-6 חודשים והכל במחירים משתלמים במיוחד!

מתן מענה מקיף לגיר השברולט אופטרה שלך

במידה והגיר “עושה בעיות” חשוב לא לפנות למוסכים או גורמים חאפרים. רק במכון גירים מקצועי תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה האופטימלי לטיפול בתקלה. בקאר גיר, אנו משתמשים במכשור ממוחשב מתקדם לאיתור וטיפול יעיל בתקלות, לצד צוות מיומן שמבצע שיפות גיר קפדני ויסודי,הכולל: החלפת דיסקיות, גלגלי שיניים, מיסבים, טורק – ממיר מומנט, שמנים+פילטרים, לימוד גיר ועדכון תוכנה בהתאם למודל השברולט אופטרה שלכם. לאחר ביצוע העבודה המכונאי יבצע נסיעת מבחן ובדיקה מקיפה על מנת לוודא כי העבודה בוצעה כהלכה וכי השברולט אופטרה שלכם השתדרגה בתיבת הילוכים מעולה.

 

למה לבחור בקאר גיר?

מחירים מעולים

צבירת ניסיון רב שנים בטיפול בבעיות גיר

בדיקה ממוחשבת לאיתור תקלות מדויק בחינם!

שימוש במכשור מתקדם לפתרון תקלות מהיר ויעיל

מתן אחריות מלאה לחצי שנה

  

שיפוץ גיר עבור מגוון מודלים של שברולט אופטרה:

שברולט אופטרה 1.6 4 דל’ More שנות ייצור: 2006, 2007, 2008, 2009
שברולט אופטרה 1.6 5 דל’ Plus שנות ייצור: 2006, 2007, 2008, 2009

 

שאלות נפוצות

את ההחלטה האם להחליף או לשפץ גיר שברולט אופטרה כדאי לקבל לאחר בדיקה במכון גירים מקצועי. במכון מבצעים בדיקה ממוחשבת על מנת לאבחן באופן את מדויק את מקור התקלה. לאחר הבדיקה נוכל להבין את היקף הנזק ובהתאם את מורכבות העבודה הנדרשת. במקרים מסוימים שיפוץ גיר תהיה האופציה העדיפה יותר כשיש יתרון לכך שהגיר המקורי של הרכב נשמר ואתם מקבלים גרסה חדשה ומשודרגת שלו לאחר התיקון.
תקלות גיר יכולות להתבטא במגוון סימפטומים וכשלים, כגון: גיר שאינו מגיב, גיר “מחליק”, גיר שאינו מעביר הילוך, גיר שאינו לרוורס (R) או חנייה (P), גיר מתחמם ועוד. בכל מקרה של תקלה או חשד לתקלה חשוב לפנות למכון גירים מקצועי לביצוע אבחון ממוחשב לאיתור מדויק של התקלה ומתן טיפול מתאים.
ראשית כל אנו מבצעים אבחון ממוחשב לאיתור של התקלה ולאחר מכן ובהתאם לתקלה שנמצא אנו נעדכן אתכם אודותיה ואם נדרש שיפוץ גיר כללי (אוברול). השיפוץ כולל החלפה של מכלול חלקי הגיר, החלפת שמנים ופילטרים, ניקוי יסודי ובדיקות תקינות מקיפות לאחר השיפוץ. בסוף התהליך תקבלו גיר במצב מושלם, ממש כמו חדש!
המחיר נקבע בהתאם למודל השברולט אופטרה שלכם (תת מודל, שנתון). מחיר שיפוץ גיר ברכבים סטנדרטיים נע בין 3K ל-6K, אך עלול להגיע למספרים דו ספרתיים כאשר מדובר בתיבות הילוכים מסוימות וברכבי יוקרה. אתם מוזמנים לפנות אל מכון גירים קאר גיר על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבור גיר הרכב שלכם.

לקבלת ייעוץ ובדיקה חינם על שיפוץ גיר אוטומטי

לרכבים מכל הסוגים צרו עמנו קשר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן