לקוחות יקרים, בהיותנו עסק חיוני אנו פתוחים כרגיל גם בימים לא קלים אלה. בהצלחה לכוחותינו!

שיפוץ גיר למרצדס CL

ישנה תקלה בגיר מרצדס CL? במכון גירים קאר גיר פתרונות מתקדמים לאבחון וטיפול בתקלות תיבות הילוכים. אנו מספקים שירות שיפוץ לכל דגמי מרצדס הכולל אבחון ממוחשב ללא עלות ושיפוץ מכני מקיף למכלול הגיר במחיר אטרקטיבי + אחריות מלאה ל-6 חודשים.

פתרונות מתקדמים לתיקון גיר מרצדס CL

תיבת ההילוכים ברכב הינה חלק מרכזי ברכב, גיר שאינו תקין עלול לגרום לבעיות שונות במהלך הנסיעה על הכביש ואף לסכן את הנוסעים ברכב. אי לכך, במקרה של תקלה או חשד לתקלה בתיבת ההילוכים חשוב לפנות למכון גירים מקצועי לשם איתור וטיפול בתקלה. בקאר גיר אנו מבצעים את בדיקה ממוחשבת מקיפה על מנת לאתר את התקלה במדויק ולתת מענה מתאים. במידה ונמצא כי יש צורך בשיפוץ גיר אנו מבצעים שיפוץ אוברול לכל מכלול הגיר, הכולל: החלפת דיסקיות, גלגלי שיניים, מיסבים, טורק – ממיר מומנט, שמנים+פילטרים, לימוד גיר ועדכון תוכנה כשהשירות ניתן לכל סוגי תיבות ההילוכים: אוטומטי, ידני, רובוטי, CVT – רציף, DSG ועוד.

  

יתרונות שיפוץ גיר מרצדס CL במכון גירים קאר גיר

מומחים בשיפוץ גירים לכל דגמי מרצדס

מחירים מהמשתלמים ביותר בשוק

דיאגנוסטיקה ממוחשבת לאיתור תקלות בחינם!

שימוש במכשור חדשני לאיתור תקלות מדויק וטיפול יעיל ומהיר

אחריות מקיפה לחצי שנה

  

שיפוץ גיר עבור מגוון מודלים של מרצדס CL:

מרצדס CL 4.7 CL500 שנות ייצור: 2012, 2013, 2014
מרצדס CL 5.5 שנות ייצור: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
מרצדס CL 6.2 שנות ייצור: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011

 

שאלות נפוצות

התשובה לכך תלויה במקור הבעיה ובמצב של תיבת ההילוכים. לשם כך יש לבצע בדיקה ממוחשבת במכון גירים מקצועי. לאחר זיהוי התקלה ומקורה, תישקלנה האופציות – האם הגיר בר תיקון וניתן לתקנו / להחליף את הרכיבים התקולים שבו, או, לחילופין, יש צורך להחליפו.
גיר הרכב מורכב ממכלול חלקים שבכל אחד מהם עלולה להיווצר תקלה שיכולה להתבטא במגוון תופעות, כגון: גיר שמפסיק להגיב, אינו מצליח להעלות או להוריד הילוך, הוא מרעיש, אתם חשים בריח שרוף, הגיר בדיליי טרם תחילת נסיעה, הוא “מחליק”, “בועט”. במידה ואתם מזהים תופעות חריגות אלה חשוב שלא להשתהות אלא לפנות בהקדם האפשרי אל מכון גירים מקצועי לשם אבחון וטיפול בתקלה.
שיפוץ הגיר יתחיל, קודם כל, בבדיקה הממוחשבת שמטרתה איתור מדויק של הבעיה. לאחר מכן, בהתאם לתוצאות הבדיקה, יפורק הגיר לרכיביו השונים, החלקים התקולים יוחלפו על פי הצורך, יבוצעו ניקוי והרכבה של הגיר מחדש, שמן הגיר יוחלף ויוזרם מחדש במערכת כמו גם פילטר השמן. הבדיקה הממוחשבת ונסיעת המבחן שממוקדת בביצועיו של הגיר המשופץ תהיינה השלבים החותמים את התהליך.
עלויות שיפוץ גיר משתנות, בעיקר על פי סוג הגיר, היצרן ודגם הרכב. כך שבצד עלויות שיפוץ של גירים בדגמים סטנדרטיים (שנעות באזור ה-3000-6000₪) ניתן למצוא עלויות שיפוץ גירים ברכבי יוקרה שמגיעות לסכומים בני חמש ספרות. חשוב להקפיד ולבצע את הבדיקה ואת השיפוץ, אך ורק, במכון גירים אמין ומקצועי, שיעניק לכם גם אחריות על עבודת השיפוץ.

לקבלת ייעוץ ובדיקה חינם על שיפוץ גיר אוטומטי

לרכבים מכל הסוגים צרו עמנו קשר

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן